Қазақстан 7 жылда 6 млн тонна мұнай өнімін сырттан сатып алған

1454 просмотров
0
Ратель
Понедельник, 25 Ноя 2024, 14:00

Қзаақстан бензин, авиациялық отын, дизель отыны бойынша импортқа тәуелді

Мәжілісте мұнай-газ саласын дамыту саясатына арналған Үкімет сағаты өтті.

Саладағы өзекті проблемаларды депутат Еділ ЖАҢБЫРШИН баяндады, деп хабарлайды ҚазАқпарат.

Читайте также
Жақында сайлау өтейін деп тұрған сияқты

“Мұнай өңдеу қуатын ұлғайту және мұнай өнімдерінің сапасын арттыру мақсатында үш мұнай өңдеу зауытын жөндеуге және жаңғыртуға 2 трлн теңге жұмсалды. Бұл ретте мұнай мен газ конденсатын өңдеудің жыл сайынғы көлемі 18 млн тоннадан аспайды. Еліміздегі ішкі нарыққа қажетті мұнай өнімдерін жеткізуді тек отандық мұнай өндіру компаниялары қамтамасыз етіп отыр. Жоғарыда айтқанымыздай, олардың мұнай өндіру көлемі азаюда. Сонымен қатар, бізде жыл сайын мұнай өнімдерінің тапшылығы байқалады. Ол импорт есебінен жабылады. Мұнайдың үстінде отырған мемлекет үшін бұл нонсенс”, - деді депутат.

Оның сөзінше, Қазақстан бензин, авиациялық отын, дизель отыны бойынша импортқа тәуелді. 7 жыл ішінде елімізге 6 млн тоннадан астам мұнай өнімдері импортталған.

“Яғни, еліміздегі жанар-жағармай өнімдерінің дефицитін негізінен Ресей мемлекетінен импорттап отырмыз. Бұл мәселені шешетін уақыт келді. Осы ретте, жаңа ғана министрдің баяндамасында алдағы 8 жылда мұнай өндіруді 56 процентке көтеріп, 28 млн тоннаға жеткізу жоспары бар екенін естідік. Бірақ, бұл жоспардың уақытында орындалатынына күмәніміз бар”, - деді Еділ Жаңбыршин.

Фото: ҚазМұнайГаз.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Главный тренер мадридского «Реала»
«Кайрат» заслужил право играть в Лиге чемпионов. Мы все это видели, побывав в Алматы.
Как в Казахстане искусственный интеллект «выбивает» налоги для бюджета
Без прозрачности госзакупок и госаудита цифровой пузырь может лопнуть
Индрик-зверь: Что известно о монстре, затмившем динозавров на территории Казахстана
Занимательная история от Андрея Михайлова
Судмедэксперты по делу Bek Air: при «тысячекратных перегрузках» человек может выжить
В Алматы продолжаются слушания по делу о катастрофе самолета Fokker-100
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
«Qustar»: цитаты и смыслы Нургисы Тлендиева
Как канадский музыкант переосмыслил наследие казахского композитора
«Кто» и «что» разгоняет инфляцию?
Рост тарифов на свет, воду и отопление стал главным драйвером подорожания в Казахстане
Куантай Абдимади: Мужчина имеет право быть слабым
Актер о страхах, ролях и жизни между аулом и большим экраном
Трансформация ШОС – альтернатива «старым правилам»?
Константин Сыроежкин: Необходимо научиться ощущать себя суверенным государством
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента