Bek Air жолаушыларға билет ақшасын қайтаратын болды

2261 просмотров
0
Ратель
Четверг, 18 Июн 2020, 12:15

Төрт айға созылған дауда комитет шағымы қанағаттандырылып, Bek Air зардап шеккен жолаушыларға 54 миллион теңге төлеуге міндетелді

НҰР-СҰЛТАН, 18 маусым – Sputnik. Bek Air жолынан қалдырған жолаушыларға 54 миллион теңгеден астам билет құнын төлеп беретін болды, деп хабарлайды КТК арнасы.

Алматы соты осындай шешім шығарды. Одан бөлек, қосымша шығындар үшін деп тағы 16 миллион теңгеден астам қаражат төлеуі керек.
Былтыр желтоқсанда болған ұшақ апатынан кейін әуе компаниясының қызметі тоқтатылған еді. Ал билет алып қойған жолаушылар жолынан қалып, оның үстіне, билет құнын да қайтара алмай қалған. Бірақ Bek Air-дің әлі де басынан дау арылмайтын сияқты. Себебі, сотқа шағым түсіріп үлгермеген жолаушылар да бар.

Читайте также
Баспана алу тәртібі қалай өзгерді: "сатылы жүйенің" ерекшелігі қандай?

Bek Air-ден ақшасын қайтара алмай сенделгендердің бір тобы құжатын құшақтап астанада да жүр. Жыл басында сатып алған билеттерінің түбіртегі әлі қолдарында. Ал бүкіл ел көлеміндегі жолынан қалған жолаушылар әр қалада әлеуметтік желілерден чат ашып тастаған. Әрқайсысының ішінде отырғандар жүздеп саналады. Былтыр желтоқсандағы ұшақ апатынан кейін барлығы да ұша алмай, содан бері билет құнын қайтара алмай жүргендер.

"13 қаңтар күні маған хабарлама келді, рейс ұшпайды, ұша алмайсыз деп. Содан кейін "Авиатаға" телефон соқтым. Олар "жақсы, билет қайтарылады, 3 күннен 1 айға дейін күтіңіз" деді. Мен күттім. Бір айдан кейін звондағанда Bek Air билет ақшасын қайтармағандықтан, бұл іске "Авиата" жауап бермейтінін айтты", - дейді Нұр-Сұлтан қаласының тұрғыны Еркегүл АМАНГЕЛДІ.

Ақшасын қайтара алмағандардың орынды сұрағы бар. Олардың айтуынша, заң бойынша мұндай компаниялар өз қызметтерін сақтандырып отыруы керек. Неге солар арқылы сан соғып қалған жолаушылардың шығынын төлеп бермейді деп күйінеді Нұр-Сұлтан қаласының тағы бір тұрғыны.

"Әуе тасымалдаушылары өз қызметін сақтандырып отыруға міндетті. Bek Air да сақтандырылған болуы керек. Енді неге сол сақтандыру компаниясының ақшасымен біздің мәселемізді шешіп тастамайды. Ары қарай кім кінәлі екенін өздері асықпай қарай берсін", - дейді Нұрқанат АБАТОВ.

Бұл сұрақ та жабулы қазан күйінде қалып тұр. Бұлар билет құнын даулап жүргенде, сол апатқа ұшыраған ұшақтың ішінен аман қалған жолаушылардың өзіне әлі күнге билет құны төленбеген. Көрер жарығы таусылмаған Надежда КАРНАЕВАНЫҢ бүгінде денсаулығы нашар.

"Соққыдан жарақат алдым. Сөйтсем, омыртқам орнынан жылжып кетіпті. Оны УЗИ жасатып білдік. Әйтеуір ажырап кетпеген, тек едәуір жарақат екен. Содан кейін кекештеніп қалдым. Тіпті екі апта бойы жарытып сөйлей алмай жүргенім бар", - дейді ол.

Читайте также
Қазақстанның халық саны 18 млн 700 мыңнан асты

Осы апаттан кейін тұтынушылар құқығын қорғау комитеті әуе компаниясын сотқа берген еді. Төрт айға созылған дауда комитеттің шағымы қанағаттандырылып, Bek Air зардап шеккен жолаушыларына 54 миллион теңге төлеуге міндетелді.

Айта кетейік, Bek Air әуе компаниясына тиесілі "Фоккер-100" ұшағы 27-желтоқсанда Алматы іргесінде таңғы сағат 7-ден 21 минут өткенде апатқа ұшыраған еді. Ұшақта барлығы 98 адам болған, оның 9-ы кішкентай бала. Апаттан 12 адам қаза тапты.

Іс соңына жетіп, ақшасы қайтарылатын 900-ден астам жолаушының бүгінде көңілі тоқ. Дегенмен жолы болмаған жолаушылардың арасындаәлі де тұтынушылар құқығын қорғау комитетіне өтініш беріп үлгермегендер бар. Сондықтан әуе компаниясына қатысты сот ісінің бұл соңы емес сияқты. Олар енді тиісті қаражатын компаниядан азаматтық іс арқылы өз бетінше өндіріп алуы керек.

Депутат мажилиса
Я за стабильность. Именно за настоящую, а не декоративную. Но стабильность – это не когда одних и тех же лиц пересаживают из кресла в кресло. Это не стабильность, это круговорот должностей в природе. Если после такого резонансного скандала люди без публичной оценки, без внятных выводов снова оказываются в системе, это говорит не об устойчивости, а о том, что ответственность у нас всё ещё носит временный характер. Сегодня ушли, завтра вернулись. Стабильность так не строится, - опубликовано на Informburo.kz
Невидимое братство независимой страны
Интервью с Великим Мастером Великой Ложи Казахстана Айдаром Алпысбаевым ко Дню Независимости
Для Казахстана, Кыргызстана и Таджикистана ОДКБ – механизм, призванный предотвращать внутреннюю дестабилизацию
Для Минска ОДКБ выступает институтом, укрепляющим военно-политическое сближение с Москвой
Командный шаг Президента: что меняет назначение Айбека Смадиярова
Впервые во главе внутренней политики оказался кадровый дипломат и медийщик
Повышение Балаевой: гуманитарный блок получает расширенные функции
Назначение министра культуры и информации вице-премьером вписывается в обновлённую архитектуру внутренней политики
КазМунайГаз – аэропорты Казахстана не готовы к переходу на «зелёное» авиатопливо
До чего довели дискуссии вокруг возможного перехода с традиционного авиационного топлива на SAF
Предложить США ничего не могут, а для России и Китая ставки слишком высоки
Экспертная оценка встречи Дональда Трампа с Си Цзиньпином в Южной Корее
Как Кайрат Нуртас провел 10 лет между двумя концертами на стадионе
От вступления в партию «Нур Отан» до свадьбы на Мальдивах и пятнадцати суток ареста
Станет ли озеро Балхаш зоной туризма?
В Карагандинской области создают туристическую индустриальную зону
Кто изгнал стаи ворон из Алматы?
Живописный Казахстан: взгляд Андрея Михайлова
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
От запрета фонограмм до аттестации школ
Почему гуманитарная реформа рискует остаться на бумаге
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
КазМунайГаз – аэропорты Казахстана не готовы к переходу на «зелёное» авиатопливо
До чего довели дискуссии вокруг возможного перехода с традиционного авиационного топлива на SAF
Роберт Зиганшин: «У каждого маньяка – своя мелодия»
Автор музыки к нашумевшему сериалу «5:32» о кино, деньгах и вдохновении
Три больших трека в сотрудничестве Казахстана и США
Для казахстанской стороны критически важно, чтобы санкции не были барьером