Қарағандылық жүргізуші “ҚазАвтоЖолды” сотқа бермек

1566 просмотров
0
Ратель
Понедельник, 28 Апр 2025, 12:00

Жел құлатқан бағанаға бірден екі көлік соғылған

Қарағанды тұрғыны “ҚазАвтоЖол” компаниясын сотқа береді. Себебі ол Қарағанды-Астана бағытындағы ақылы жолда құлап қалған бағанаға соғылған, деп хабарлайды КТК телеарнасы.

Дұрыс орнатылмаған бағананың кесірінен “көлігім тас-талқан болды” дейді жәбірленуші.

Читайте также
“Кім кормить етеді”. Ақтөбе облысында вагон жөндейтін азаматтар жұмыссыз қалмақ

- Аталған бағана іргетасына дұрыс бектілмеген. Екі үш жерінен ғана дәнекерленіп тұр екен. Жолға ақы төлеп шыққасын қауіпсіздік те болуы керек қой, - дейді Қарағанды қаласының тұрғыны Ермек КӘРІБАЕВ.  

Жел құлатқан бағанаға бірден екі көлік соғылған. Қайта ешкім зардап шекпепті. Бірақ Қарағанды тұрғынның көлігі қатты зақымданған. Енді оның қозғалтқышы мен шанағын жөндеу керек. Ермек Кәрібаев автобанда қатты келе жатып, тежеуішті басып үлгермеген. Айтуынша, бағана дұрыс бекітілмегендіктен, жолға құлаған. Ақылы жолдың қауіпсіздігіне “Қазавтожол” ұлттық компаниясы жауапты. Сондықтан Қарағанды тұрғыны адвокат жалдап сотқа жүгінбекші.

- Жарық бағаны қатты желден құлап, сол сәтте екі көлік тежеушін басып үлгермеді. Жол апаты болып, полиция департаменті бұл мәселемен айналысып жатыр. Сол сәтте полция департаменті шақырылды. Жалпы азаматтар сотқа да жүгінуіне болады және өтем алу үшін сақтандыру компаниясына да жүгіне алады, - дейді “ҚазАвтоЖол” АҚ ҰК ресми өкілі Сәкен ДІЛДАХМЕТ.

Фото: ktk.kz.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Председатель Национального банка РК
Инфляция во многом у нас складывается из-за того, что слишком много денег в экономике. Соответственно, когда спроса много, а предложений товаров мало, естественно, что растет инфляция либо количество зарубежных товаров.
Предложить США ничего не могут, а для России и Китая ставки слишком высоки
Экспертная оценка встречи Дональда Трампа с Си Цзиньпином в Южной Корее
Как Кайрат Нуртас провел 10 лет между двумя концертами на стадионе
От вступления в партию «Нур Отан» до свадьбы на Мальдивах и пятнадцати суток ареста
Петр Своик: «Мы не опаздываем, но пора действовать»
Эксперт о реформе Токаева, ошибках прошлого и о строительстве новой политической системы
Катастрофа Fokker-100 авиакомпании Bek Air: кто виноват, если пилоты – герои?
В алматинском суде прошли прения, сегодня состоится оглашение приговора
Кто изгнал стаи ворон из Алматы?
Живописный Казахстан: взгляд Андрея Михайлова
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Теперь Минфин знает, кто чем торгует и сколько зарабатывает
Казахстан завершает цифровизацию госфинансов
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Казахстан на переезде: мегаполисы растут, регионы пустеют
Миграция стала зеркалом экономических и социальных перемен
Роберт Зиганшин: «У каждого маньяка – своя мелодия»
Автор музыки к нашумевшему сериалу «5:32» о кино, деньгах и вдохновении
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента